Nabídka práce:
Pracovník / pracovnice s dětmi
(trvale otevřené výběrové řízení)
Náhradou za mladé kolegyně, které průběžně odcházejí na studia, na mateřskou a za jinými příležitostmi, by měl být člověk, který je pružný, nemá problém v rámci pracovní doby cestovat hromadnou dopravou a nebojí se být denně v kontaktu převážně s dětmi cizinci v jejich školách a ve skupinových aktivitách klubů. Malá část práce je i s dospělými, zejména rodiči dětí. Práce je částečně ambulantní i terénní, zábavná, v dobrém pracovním kolektivu. Člen týmu musí být nekonfliktní, empatický, ochotný, pečlivý a zodpovědný.
Potřebná kvalifikace: SŠ s maturitou (vyšší vzdělání zejména sociálního nebo pedagogického typu výhodou), ochota doplnit kurz „Pracovník v sociálních službách“.
Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč čistý výpis z trestního rejstříku, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání a lékařské potvrzení o schopnosti vykonávat práci.
Možnost nástupu: ihned, momentální počet volných míst: 1
Nástupní mzda: 23 – 32 tis. Kč
Nutné dovednosti:
Výborná znalost českého jazyka včetně výslovnosti (kdo píše hrubky, nezná význam méně používaných slov jako např. „ciferník“ a kdo má vadu řeči, není vhodným uchazečem).
Znalost práce s MS Excel (pro vykazování používáme tabulky v tomto programu a nechceme se trápit s kolegou, který neví, jak uložit soubor, jak se v Excelu sčítá nebo jak nalézt tu správnou buňku a nepřemazat přitom jiná data).
Zdatnost v online komunikaci (v době „covidové“ musí naši pracovníci zdatně komunikovat s klienty sociální služby prostřednictvím různých sociálních sítí a programů, uchazeč nemusí znát všechny, ale musí mít zdatnost rychle se v nových technologiích zorientovat; ten, kdo při úvodním pohovoru není schopen připojit se se zvukem i obrazem, není vhodný uchazeč).
Pro koho práce není vhodná:
Kromě toho, kdo nezvládá výše uvedené dovednosti a není schopen doložit výše uvedené doklady, není práce vhodná pro osoby léčené v oblasti duševních chorob, protože práce s dětmi, a zvláště cizinci, vyžaduje duševní a emoční stabilitu.
Než se začnete u nás hlásit o práci, zapřemýšlejte, zda vás okolí nebude odrazovat od práce s cizinci, ne každý toto podporuje, a pak by vás práce u nás netěšila.
Budovy, kde probíhá ambulantní služba, jsou bariérové a terénní práce zahrnuje časté pěší přesuny, proto se práce nehodí pro zdravotně postižené, jimž by toto činilo problém.
Práce není vhodná pro rebely vůči běžným postupům a jinak alternativně zaměřené duše. Potřebujeme lidi, kteří předně myslí na ty druhé, nepodléhají dezinformačním kampaním a jsou zodpovědní ke kolektivu.
Co naopak nepotřebujete:
Pro práci nemusíte mít řidičský průkaz. I když za prací dojíždíme po celém Kraji Vysočina, přejezdy jsou v rámci pracovní doby a prostřednictvím hromadné dopravy.
Nepotřebujete znalost cizího jazyka. Takovou znalost sice vítáme, ale uchazeče podle toho nevybíráme a k běžné práci ji potřebovat nebudete.
Nevyžadujeme praxi. Rádi zaučíme i čerstvé absolventy.
Nepotřebujete mít kurz asistenta pedagoga. Naše výukové asistenty si mnozí pletou s pozicí školního asistenta pedagoga. Práce v F POINTu je o něčem jiném. Kdo si to při výběrovém řízení splete, tak víme, že se nedostatečně připravil.
Co nabízíme:
- Nástupní mzdu stanovenou podle vaší odbornosti a referencí. Dále pak postupné navyšování mzdy s platovým ohodnocením dle kvality vaší práce. Výjimkou nejsou ani čtvrtletní a mimořádné odměny.
- Stravovací paušál.
- Dovolenou navíc.
- Osobní notebook.
- Práci na jednu směnu. Flexibilní pracovní dobu, kterou si s ohledem na potřeby dětí volíte dle svého, přičemž obvyklá doba je pondělí-čtvrtek 7:00-16:00, pátek 7:00-13:30. Soboty, neděle a svátky jsou volné.
- Tříměsíční dobu zaučení pod vedením zkušeného pracovníka.
- Práci v přátelském kolektivu.
- Pravidelné supervize.
Jak se přihlásit:
Pošlete motivační dopis a životopis emailem na f@fpoint.cz
Pokud nás vaše žádost zaujme, oslovíme vás nejpozději do týdne a požádáme o online schůzku. Budete-li úspěšní, následuje schůzka osobní, zkouška požadovaných dovedností a zkouška práce s klientem. S vybraným uchazečem sepisujeme pracovní smlouvu na dobu určitou do konce kalendářního roku, kterou, je-li pracovník šikovný, rádi prodlužujeme.
Dokumentaci neúspěšných uchazečů uchováváme půl roku v interním úložišti, během této doby vás můžeme znovu oslovit, kdyby se uvolnilo další místo. Pokud s tímto postupem nesouhlasíte, na vaši žádost vás vyřadíme ihned a dokumenty smažeme z interního úložiště.